
Ik had al een paar dagen zin in risotto en vandaag besloot ik het éindelijk weer eens te maken. Wel koolhydraatarm natuurlijk! Daarom maakte ik een variant met bloemkoolrijst. Dat is nu ook eindelijk kant-en-klaar te koop bij de Jumbo trouwens (AH had het al). Koolhydraatarme risotto met champignons en witte wijn maak ik al vrij vaak, dus het was tijd voor iets anders. En, ja: deze bloemkoolrisotto met pesto en champignons is óók heerlijk! Zo is’ie vegetarisch, maar met wat uitgebakken spekreepjes is’ie ook erggg lekker (foto onderaan bericht).




